piątek, 15 marca 2013

Sposób wieszania wianka by tendom.pl

Mili, często nas pytacie o to, jak wieszać wianek, aby nie uszkodzić drzwi. Mamy na to prosty patent wymyślony przez Kasię. Szczegóły akcji zaprezentowałyśmy na poniższych zdjęciach. Pozdrawiamy ciepło i życzymy przyjemności z ozdabiania drzwi i furtek pięknymi, barwnymi wiankami.








PS. Dodam tylko, że w przypadku drzwi metalowych patent jest taki sam, z tym, że zamiast pinezki łatwiej wbić w nie metalowy gwoździk. Nie uszkodzi drzwi i łatwo się wbije.

Wianek do kupienia na naszej stronie: http://tendom.pl/products/wianek-dekoracyjny-pink-flowers-2-sr-26cm. Zapraszamy do tendom.pl po cudne, barwne wianki.

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Łatwo i bez komplikacji, a do tego drzwi pozostają całe :) Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. wianek jest piękny, a Twój patent naprawdę jest genialny w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komplement wiankowy, a patent rzeczywiście lubimy. Już teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby powiesić wianek od tendom.pl i nie tylko :))

      Usuń
    2. Dodam jeszcze tylko, że ten wianek można kupić na naszej stronie: http://tendom.pl/products/wianek-dekoracyjny-pink-flowers-2-sr-26cm. Zapraszamy ciepło do zaglądania do tendom.pl.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecamy! Łatwo i bezinwazyjnie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda. Polecamy go. Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu!

      Usuń
  5. Mistrzowie wianków.... widziałam różne wianki propozycje ,sama zrobiłam parę ,ale te są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przemiłe czytać taki komentarz. Dziękujemy bardzo i życzymy miłego weekendu!

      Usuń
  6. Super porada, tego mi było trzeba, już wielokrotnie się nad tym zastanawiałam ... I dzięki za info na Fejsie ;) o jajcach ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się przydała nasza informacja! Właśnie dlatego ja umieściłyśmy, bo miałam przypuszczenia, że niektórzy po prostu nie wiedzą, jak bezinwazyjnie dla drzwi powiesić wianek dekoracyjny. Miłego wieszania wianków życzymy zatem. Buziaki

      Usuń
  7. znam ten patent i często go stosuje :) piękne wianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się, prawda? Dziękujemy bardzo za wiankowy komplement i życzymy udanego weekendu!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) Bezinwazyjny i bardzo prosty. Miłego weekendu!

      Usuń
  9. Wasze wianki sa bajeczne :)
    super patent !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za przemiłą opinię! Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu!

      Usuń
  10. Świetny pomysł! Idealny dla Waszych przecudnych wianków! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To prawda, bezinwazyjny pomysł dla drzwi i w dodatku eksponujący wianek. Żadnych psujących efekt gwoździ i tasiemek w innym kolorze niż wianek :) Udanego weekendu!

      Usuń
  11. o tak - ten pomysł jest najlepszy :)) wianeczki cudowne - jestem nimi zauroczona :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za miły komplement! Rzeczywiście tak najlepiej wieszać wianki, gdy nie ma kołatki itp., na której ewentualnie można wieszać wianuszki. Pozdrawiamy już prawie wiosennie!

      Usuń
  12. o żyłce nie pomyślałam. zawsze wieszałam na ozdobnych tasiemkach :-). super. zobacze tylko czy w moje pancernr drzwi da się wbić cokolwiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł...a ja juz od dawna się głowię nad tym jak tu drzwi nie zniszczyć a je ozdobić...dzięki za podpowiedź :)
    Pozdrawiam
    Aba

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam jeszcze jeden patent dla drzwi z wizjerem - wieszam na żyłce, ale pentelkę zaczepiam od wnętrza mieszkania wokół obręczy wizjera, leciutko go odkręcam, aby żyłka weszła pod tą obręcz i potem dokręcam i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysl fajny tylko ja mam drzwi metalowe i nici z tego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na dekoracje takie wianki. Jednak uważam, że świetnie sprawdziłyby się również jakieś dobrej jakości Fototapety na przykład z tych dostępnych w sklpie Dekowizja, tak aby dodać całej aranżacji trochę więcej stylu

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby nie było wybór dobrych drzwi jest niezwykle istotny i moim zdaniem należy to zrobić z głową. Jak napisano na https://motobudowa.pl/architektura-wnetrz/drzwi-przesuwne-idealne-do-mieszkania/ to bardzo warto jest momentami wstawić właśnie drzwi obrotowe. W mojej opinii chodzi głównie o wygodę i komfort.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ważnym elementem aranżacji mieszkania jest podłoga jako powierzchnia na której wspiera się całokształt estetyki wnętrza. Dobrym rozwiązaniem są panele winylowe, będące nowoczesnym, a zarazem nadającym się wszędzie zastosować tworzywem podłogowym. Także bardzo dobrym pomysłem są panele fotowoltaiczne https://metrkwadrat.net/panele-fotowoltaiczne-czy-to-sie-oplaca/ i również ich montaż przebiega błyskawicznie w stosunku do płytek ceramicznych czy drewna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to zostało opisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Discovering the enchanting world of www.tenDOM.pl is like stepping into a dreamy haven for home and garden enthusiasts. The inspiring girls behind the store curate a collection of sophisticated accessories that elevate spaces with charm and elegance. From magical wreaths to fairy-tale teapots, every item exudes a unique allure. Amidst the appeal of these exquisite pieces, if you ever need help with portfolio management assignments, remember that just as tenDOM beautifies spaces, expert assistance can enhance your academic journey. Embrace the magic of tenDOM, where home is truly at its best.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 tenDOM... bo w domu najlepiej , Blogger