wtorek, 23 września 2014

Tendomowe CANDY z okazji pierwszego dnia JESIENI

Mili, żeby poprawić Wam nastroje w tym nieco ponurym, pierwszym dniu jesieni, proponujemy zabawę, która potrwa od dzisiaj do 7.10.

8.10. ogłosimy wynik losowania.

A nagrodą w naszej zabawie jest prześliczna kompozycja kwiatowa ułożona w lśniącym coolerze, którą od niedawna mamy w swojej ofercie, w kilku wariantach: http://www.tendom.pl/products?utf8=%E2%9C%93&keywords=COOLER

ZAPRASZAMY GORĄCO DO WSPÓLNEJ ZABAWY!
NAPRAWDĘ WARTO!

Wystarczy spełnić następujące warunki:

JESIENNE CANDY Z TENDOM.PL:

1. pozostawić komentarz pod tym postem
do wieczora 7.10.
2. umieszczenia info o Candy na swoim blogu wraz z podlinkowanym do naszego bloga poniższym zdjęciem coolera, informującym o Candy
3. subskrybcji naszego bloga (dołączenia do grona Obserwatorów).

8go października wylosujemy jedną osobę (spełniającą wszystkie trzy kryteria), 
która otrzyma śliczny cooler Passion 4 Fashion 
widoczny na zdjęciu wykonanym przez Magdę Knitter 
(prowadzącą bloga Passion 4 Fashion) i ogłosimy wyniki na naszym blogu.







68 komentarzy:

  1. no to ja chętnie spełnie wymogi i stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za sprawną reakcję i udział w zabawie! Życzymy powodzenia Pierwszej Zgłaszającej Się! :)

      Usuń
  2. Ustawiam się w kolejce :) przepiękna kompozycja, sprezentowałabym ją mojej mamie bo ostatnie miesiące są dla niej (jak i dla całej rodziny) bardzo stresujące i to byłby piękny prezent na zakończenie walki z wiatrakami. Może szczęście dopisze, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się z obecności w naszej zabawie, życzymy powodzenia Kasia i Monika

      Usuń
  3. O matko takie cudeńko do wygrania???:-) Coś wspaniałego! Grzecznie ustawiam się w kolejce - warunki spełnione. Pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam gościć u nas. Cieszymy się z obecności, życząc powodzenia Kasia i Monika.

      Usuń
  4. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Cudności do wygrania :) Wymogi spełnione, banerek na moim blogu http://dobrywiatr.blogspot.com/. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, witamy na blogu tendom, trzymamy kciuki za powodzenie w losowaniu;-) Pozdrawiamy Kasia i Monika

      Usuń
  5. Warunki spełnione :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, czekamy zatem na wyniki w losowaniu. Cieszymy się z obecności w naszym candy. Pozdrawiamy ciepło Kasia i Monika

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wspaniale witamy u nas na tendomowym blogu. Życzymy powodzenia Kasia i Monika

      Usuń
  7. Chętnie dołączę do zabawy.. Śliczności !

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za dobre słowo i obecność, życzymy powodzenia Kasia i Monika

      Usuń
  8. To i ja też :)
    Banerek na http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/ , już za minut kilka zagości u balerinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale witamy u nas, cieszymy się z obecności. Pozdrawiamy ciepło Kasia i Monika

      Usuń
  9. Śliczna dekoracja .Zapisuję sie a podpatruję już od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam cieszymy się z odwiedzin na naszym blogu, zapraszamy do odwiedzania nas częściej. Życzymy powodzenia, pozdrawiamy Kasia i Monika

      Usuń
  10. Oj! Jakie cudo! Już widzę je u siebie :-) Banerek już jest :-)
    Pozdrawiam http://bodomzmiennymjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa uznania, cieszymy się z obecności w naszej zabawie. Pozdrawiamy Kasia i Monika

      Usuń
  11. Piękny!:) Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    Kasia - mój blog -> Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że jesteś z nami! Pozdrawiamy, życzymy powodzenia Kasia i Monika

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Witamy serdecznie u nas ;-) Pozdrawiamy, jednocześnie życzymy powodzenia Kasia i Monika

      Usuń
  13. Przepiękna kompozycja :) , z przyjemnością ustawiam się w jesiennej kolejce :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że bawisz się z nami, trzymamy kciuki za powodzenie w losowaniu Kasia i Monika

      Usuń
  14. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się z obeności, pozdrawiamy Kasia i Monika

      Usuń
  15. Zapiszę się z przyjemnością na tak piękny bukiet. Jeśli wygram, postawię go w salonie w centrum wydarzeń. Warunki spełnione więc pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce i mocno zaciskam kciuki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna kompozycja, miło byłoby ja wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kompozycja. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się i ja :) banerek na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka Salczyńska

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kompozycja! Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna dekoracja. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się nieśmiało :) Może szczęście mi dopisze :)
    Banerek umieszczam na www.decustyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Spieszę donieść, że w wyniku losowania wygrała Pani nasz piękny cooler, więc serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt na info@tendom.pl w celu podania adresu wysyłki itp :) Pozdrawiamy ciepło i życzymy udanego dnia!

      Usuń
  23. Nie mogę sobie odmówić udziału w takim candy , piękna kompozycja :)))
    Serdecznie pozdrawiam- H

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam sie i ja:)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:) Sabi S,.

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście, że zapisuję się! Banerek na:http://domprzywiosennej5.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopisuję się do zabawy, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kompozycja jest tak piękna ze wstyd się nie zapisać do konkursu.
    chętnie zatem wezmę udział w Waszej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, oczywiście,że ustawiam się w kolejce po tak piękną kompozycję.Życzę wszystkim dobrej zabawy.Warunki spełnione, a teraz czekamy na szczęśliwca :)
    Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna kompozycja:) Z pewnością doda uroku każdemu wnętrzu:)
    Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:) Obserwuję już od dawna:)
    A banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie. Piękne zdjęcia, cudowne dekoracje. Chętnie dołączę się do zabawy. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj jak pięknie. Z wielka chęcią dołączam do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ta jesień tego roku będzie:):)
    To i ja przyłącze się do takiej zabawy - bo warto a czemu nie marzyć:)

    Marzenia się spełniają...
    Pozdrawiam i ż

    życzę każdemu z osobna szczęścia w losowaniu:)

    DM

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja się zgłaszam do zabawy licząc na odrobinkę szczęścia :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem tu pierwszy raz, podoba mi się, lubię piękne przedmioty więc zostałam, podziwiam to co robicie, piękne zdjęcia i w ogóle. Może będę miała szczęście w losowaniu? Nie wiem czy sobie poradzę z warunkami, nie robiłam tego jeszcze! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  35. Startuję i ja!Idealnie by pasowała ta kompozycja do mojego domku!
    Zapraszam do mnie, ja dopiero raczkuję w świecie blogów,ale może Wam się spodoba mój blog!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam ciepło w ten zimny jesienny dzień. Kolejna piękna propozycja we współpracy z Magdą. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia. Kashya

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie. Przyłączam się do zabawy. Może uda mi się wygrać. Pozdrawiam Małgosia K. (male91@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawie się w kolejce, może szczęście mi dopisze. Warunki spełnione. http://wiejskieklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyłączam się do zabawy! :)
    Baner: http://marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. OCZYWIŚCIE ŻE SIĘ ZAPISUJĘ, BARDZO BYM CHCIAŁA WYGRAĆ COŚ TAK PIĘKNEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ahhhh jakie cudne:)z mila checia przylacze sie do zabawy.pozdrawiam serdecznie, Marta (marciausa@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam Wasze kompozycje od dawna, są mega piękne i kwiaty których używacie są niesamowite..jak żywe...ech chciałabym stać się właścicielką tej wspaniałej nagrody :-)
    przesyłam moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna kompozycja ! Z miłą chęcią dołączam do zabawy. Lubię otaczać się kwiatami, ponieważ nic tak jak one nie wprowadza mnie w dobry humor. Warunki spełnione. http://mojeradosneinspiracje.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Warunki spełnione jak opinii wiele na temat sztucznych kwiatów gustów guścików jeszcze wiecej tak ustawiam sie w kolejce bo uwielbiam Wasz dom Wasze cudowne kompozycje ktore z zachwytem zawsze podziwiam i kocham je bezgranicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam kwiaty:)))),,,od dłuższego czasu mam wasz blog w bocznym pasku bloga...ale dziś wpisałam się do obserwatorów:))
    dla tak cudnego cukiereczka żal byłoby nie spróbować szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam
    kli

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdążyłam? myślę, że tak. Piękny prezent, piękny blog.
    Staję w kolejce i czekam na losowanie. Później z przyjemnością będę zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na ostatnią chwilę, staje i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubie waszego bloga ktorego czesto odwiedzam. Oczywiscie odrazu spodobal mi sie Cooler z przepiekna kompozycja kwiatowa az sie prosi do mojego salonu. Staje wiec w kolejce i mam nadzieje ze uda mi sie go wygrac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam podac mojego maila monika.paczkowska@yahoo.fr

      Usuń
  50. To jeszcze ja! Jeszcze ja! Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 tenDOM... bo w domu najlepiej , Blogger